Birsta City here we go!

Var på Birsta i måndags den 27 oktober med syrran. Vi hade det kul! Förutom att jag var dum nog att ta mammas klackskor = ONT I FÖTTERNA! Mot slutet kunde jag knappt ta ett kliv, vilken smärta!!

Vi sprang runt och provade jackor (eller jenny gjorde det) och klänningar. Jenny blev lite småförtjust i en liten svart klänning men dragkedjan var sönder så det var ingen större idé att drömma. Det slutade med att hon köpte en härlig lång halsduk på Gina Tricot där jag blev kääär! :D

Minns ni klänningen som Anna på Idol hade på sig i fredags då det var ABBA tema? Den hittade jag! Och tro det eller ej men den passade och jag köpte den! :D:D Först när jag såg den på Idol tyckte jag inte att den var så speciell men när jag väl fick på mig den ville jag inte ta av mig den! Oh! Jag älskar den så! ^^*



 Det roliga var att när jag sa till Jenny att Anna från Idol hade haft den i fredags hörde även andra det.. Det var en kvinna snett bakom oss som berättade det för personen hon pratade med i telefon och de två tjejerna bredvid oss började också att prata en massa om det och rycktet växte. Hehe, det var skit kul! xD

Kommentarer
Postat av: MizzePop

vi måste dra på stan tillsammans oftare och kika lite :o jag gillar min myshalsduk :')

2008-10-29 @ 01:37:51
URL: http://jennywidmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0