Fredag

Sorry för kass uppdatering men jag har haft fullt upp och mått skit. grymt skolless, livsless, huvudverk och bara allmänt piss. Men det börjar bli lite bättre så det är lugnt. Ska fixa mitt rum snart så det kommer nog att få mig på bättre humör. Har redan varit och köpt en sänggavel och sängbord. Så sött! Den är vit och ser typ lite gammaldags ut, skit fin! =)

Nu i skolan när det närmar sig jullovet har vi en massa jäkla prov! Har inte haft ork att träna så mycket på något av dem, men jag har klarat mig hyfsat ändå! På biologin var det genetik och jag fick VG, hur vet jag inte. På svenskan fick jag ett efterlängtat MVG, satsdelar, grymt nöjd! Och matten vet jag inte enns ifall jag vill säga. Min ursäkt är att jag har varit massa sjuk och hamnat efter och inte hunnit jobbat ikapp och att jag var skit sur på mattelärarn så jag kunde inte koncentrera mig.. *tystnad* Och idag hade vi So prov, regering och riksdag, fattade iingenting..Men jag lär väl iaf få G, VG om jag har tur =)

btw; ta det lugnt, jag vet att min blogg ser cp ut men jag ska försöka fixa det idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0