Lista

Här kommer en lista.. den är sjukt lång, så eloge till dig som orkar plöja hela (:


Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
en, vilket är skåpnyckeln
Vilken svordom använder du mest?
Fan
Äger du en Ipod?
Nee .__. men jag har en mp4 & mp3 på mobilen ^__^
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
05.45 (så att jag kan snooza en 45 minuter)
Hur många resväskor äger du?
1 eller 2
Använder du flip flops även när det är kallt ute?
Never
Var köper du dina matvaror ifrån?
ICA
Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
Oftast vara med på bilden ^^
Vilken var den senaste filmen du såg?
På bio: The Dark Knight. På dvd: WaLL-e
Har någon av dina vänner barn?
Ne
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Kläder och en massa småsaker som jag länge velat ha
Har någon någonsin kallat dig lat?
yes
Tar du medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Aldrig
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Psych Onation - Shymphany of Dead
Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
Beror på tillfället (bullar och mjölk - gott! chokladmjölk och limpmacka, gott!)
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Nix
Vad åt du till middag?
Nån variation av korvstråganoff med ris
Använder du huvtröjor?
Ja
Kan du vissla?
Jup! Men när jag var mindre var jag bättre, mycket bättre.
Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Nej
Vem var den senaste som ringde dig?
Farmor, hon höll på att lära sig hur mobilen fungerade! xD
Vilken är din favoritattraktion på ett nöjesfält?
Fritt Fall ^^
Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Joo, men inte så mkt .
Vilket riktnummersområde befinner du dig i?
060
Tittade du på tecknat när du var liten?
Joorå! Lika mysigt som alltid ^^
Hur stort är ditt närmsta köpcentrum?
Sådär lagomt
Hur många syskon har du?
En tre år äldre syster
Är du blyg inför det motsatta könet?
Nee, inte speciellt
Vilken film kan du alla replikerna till?
Ingen. När jag var 9-10 kunde jag dock alla Harry Potter & De Vises Stens repliker
Äger du några band-t-shirts?
Ja, 5 eller 6 tror jag
När flög du senast?
Hem från Turkiet förra sommaren
Hur många stolar står runt ditt köksbord?
4
Läser du för skojs skull?
Det händer men inte så ofta.
Pratar du några andra språk?
Engelska. Kan lite tyska och japanska
Diskar du din egen disk?
Nej, jag låter diskmaskinen ta hand om det
Har du gråtit offentligt?
Yes
Har du en stationär dator eller en laptop?
Stationär...
Försöker du alltid lära dig nya saker?
Ja, det händer
Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
Joo vill vill jag men vad vet jag inte xD
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Joo kanske det :P
Kan du kasta macka?
Ibland, oftast inte
Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej
Vem har du med på BIOn?
Den som vill gå med
Vem var din favoritlärare?
Helena Amrén
Vad har du för väder?
Vet inte. Ser inte. Det är mörkt ute.
Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
Absolut! :3
Har du en blogg?
Jodå, det är den du läser i nu (;
Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?
Jag har inte börjat där än! :O
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
HUmor, lätt att prata med, gör en lite nervös
Har du någonsin blivit attraherad av en oattraktiv?
Nej, det tycker jag inte ^^
När sov du senast på golvet?
Kommer inte på när..
Vilken är din favoritdrink?
None
Gillar du din boendesituation?
Jadå, det är okay.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Minst 7! Annars är jag död..
Äter du frukost dagligen?
Japp, men på helgerna är det nog mer brunch.
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Vissa dagar, men egentligen inte.
Hamnade du ofta i trubbel för att du pratade under lektionerna?
Nej, snarare tvärtom...
Vilken är din favoritfrukt?
Kiwi
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nej, jag vet knappt vad en kalori är för något
Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
16
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Ja ganska
Tror du på liv på andra planeter?
Japp, fast kanske inte i vårat solsystem
Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Gurra, världens mest idiotiska dampunge, svårt att hitta nån värre.
Tror du att gud är en man eller kvinna?
Jag föreställer mig en man, men egentligen har jag ingen aning.
Vad var det senaste du åt?
Middag.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller det motsatta?
Vet inte, det är olika gånger
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Syster Jenny bestämde det, och mamma o pappa var bara tvugna att hålla med xD
Gillar du senap?
Nej!
Vad säger du till dig själv när allt blir svårt?
Det kunde vara värre, och det blir ju bättre sen :)
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Oh yes!
Sover du på sida, mage eller rygg?
Sida
Har du någonsin köpt något från ebay?
Nix
Tycker du om att krama folk?
Ja.. skulle vilja kramas mer än jag gör faktiskt
Skulle du säga att du är trendig?
Nej
Äger du en digitalkamera?
Nepp, men familjen har en tillsammans
Om någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Det beror på
Vilken är din favoritkaraktär i star wars?
R2D2
Stör det dig om någon säger att de ska ringa, men inte gör det?
Ja, som fan!
Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
Haha! Typ alla böcker jag läst, gråter väldigt lätt
Tycker du att du är attraktiv?
Oh yes! Mer eller mindre
Vad är du allergisk mot?
Pollen, morötter, äpplen, päron, mandlar och vissa andra nötter
Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
Funkar det för båda parter så go for it.
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Nej. Kan däremot känna mig äcklad
Om du hade varit född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Vet inte, skulle dock ha viljat heta Daniel då :P


Kommentarer
Postat av: Moa

Funkar de nu??

8D

hoppas jag gjorde rätt nu xD

för de här verkar skumt tkr jag XD

2008-11-14 @ 23:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0