Körslaget casting





Efter studiebesöket frågade Stina ifall jag ville följa med henne till Körslaget-castingen och supporta henne när hon skulle testa sina vingar trots att hon var ett år för ung, och såklart joinade jag henne! What's friends for? :D 


Och tro det eller ej men vi kom in i väntsalen
där man fick vänta tills man skulle sjunga. Det var mysigt men trångt. Jag såg några kända ansikten som Carro, Palle, Hanna, en tjej från ST, Henrik (men han kom aldrig in i väntsalen ._.) och Jennys förra och Stinas nuvarande körledare Heidi + hennes tre barn.

Det var roligt då de spelade in, vi fick skricka, sjunga, hålla med och göra omtagningar. Skit kul! :D Kjell Lönnå (känd körledare från Sundsvall för er som inte visste det) var där och filmades en massa med LaGeila-nått.

Vi fick vänta i 7 timmar och 30 minuter innan Stina fick komma in och sjunga. 7 timmar och 30 minuter! vet ni hur lång tid det är!? Vi ställde oss i kön halv 4 och hon fick komma in och sjunga 11. Flickan hade inte fått i sig nån middag! Dra mig baklänges..

Men vi hade det trevligt och mysigt under tiden. Sjöng tillsammans med Heidi och hennes barn, spelade luffaschack och träffade Marta som var übersöt och trevlig! Hon jobbar på apoteket :)

Stina gick inte vidare i Körslaget, men det gjorde ingenting. Hon var inte den som de sökte efter (vilket var nått soul-liknande) och vi hade bara sett det hela som en kul grej och en livserfarenhet. För mig kommer hon alltid attt vara en vinnare :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0