Vårshow

I onsdags och i torsdags var det vårshow på skolan! jag var såsklart med ;) jag sjung Where did our love go tillsammans med Linnea och Natta, jag spelade även gitarr på Zombie där Lillie och Lelle sjöng och på These boots were made for walking. Jag tog hand om ljudeffekterna (så som ringklocka-, krigs- och sjukhus-nära-död-pip-ljud) och sjöng på alla de allmänna låtarna oxå :) Det var fett kul! skulle ha lagt ut en massa bilder ifall jag hade några......... Men jag tror att Jennifers pappa hade filmat så man kanske kan få se den senare :P

OCH!!! +!! Vi har spelat in en CD! :D:D iiih! Fatta va coolt! Det var en man som kom och hjälpte oss med inspelningen i måndags. Fett coolt. Men klantig som jag är hade jag av första strängen i början av Zombie som var den första låten vi spelade in.. Bra jobbat Anna, bra jobbat!  Nä men det gick bra endå..

Showen var typ mer som en musikal.. eller asså.. det var teater och musik. teatern var som en röd tråd mellan låtarna. Det var Natta som skrev manuset ^^ Duktig flicka<3
Teatern handlade om en barnfamilj där pappan skulle till Irak som FN soldat. Christoffer spelade pappan Per-Göran så bra! xD ah..

Skriver kanske mer om det senare..

image55
Made by Kupari

http://www.youtube.com/watch?v=nWuZBWHVdws

Kommentarer
Postat av: emmaa

min bild^^

2008-07-30 @ 01:03:39
URL: http://emkupari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0