School's Out For Summer

Good Bye Suckers! :D

Äntligen... verkligen ÄNTLIGEN!!
SOMMARLOOOV!!!! :D:D:D
KOmmer verkligen inte att sakna skolan ^^*
tihihhih,.
12/6


Var med och uppträdde i kyrkan, både för 6-7ans och 8-9ans avslutning. Det var mys och alla soloframträdanden och körframträdanden var as braa tycker jag :) Vi i kören sjöng (förutom de klassiska låtarna som "ska" vara med) Seasons of Love & Lean on me, jävligt bra låtar assÅ! Särsilt Seasons of Love <3 :3

aja efter alla uppträdanden träffades vi klassvis och fick betyg. eller det tog en tid innan vår klass fick våra betyg eftersom Helena vår lärare tog ett känslomässigt farväl av 9orna.
mina betyg var okej, jag var värd dem jag fick. kommer kunna höja mig i vissa ämnen vilket känns bra! :D

efter allt ståhej gick jag o Lilly mot parkeringen. Träffade Max och Chrille och fick Hej då kramar. Lilly.. Du är nog den sötaste personen jag känner ^^ o Chrille.. du är bara konstig x]

Skolavslutning

Nu är det väl bara att hoppa ut i det fria och njuta av sommarlovet, suckers! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0