Norway, here we come!

Frånden 18/7 till den 24/7 var jag och familjen i Norge. Mys.

En dag då mamma var på kattutställning var jag, syster och pappa på en bilsafari bland de norska fjällen. Det var helt fantastiskt! Det fanns oändligt med fjäll som var enorma och vackra! Jag skulle kunna ladda upp 1000 bilder på fjäll, men ingen bild kan göra det rättvist.

Men här laddar jag upp några av bilderna vi tog :)




______________________________________________________________________


den 22/7 var det äntligen dags för konsert! Avenged Sevenfold och Iron Maiden!
De var grymt bra! Avenged Sevenfold var bäst! Syster började nästan att gråta xD de är hennes favoritband :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0