You want a piece of my day

Var hemma från skolan idag igen.. inge kul >< ont i huvudet och kroppen och allt är bara lite allmänt skit. men men.. det får jag väl bara lära mig leva med :)

föresten så var jag hos massören idag!  MYS! :D:D höll på att somna där jag låg med huvudet ner i det där hålet. men mys var det ^^ precis det jag behövde <3 men dyrt är det ! Oo typ 400kr per gång, och jag har varit där ett par gånger och ska gå dit ända tills sommarn. mamma och pappa måste verkligen älska mig! xD <3

efter massören städade mamma och jag. jag städade mitt rum + toaletten och mamma gjorde resten, jämn fördelning tycker jag ^^ Haha! <3 nä men som sagt har jag ju ont i huvudet :3

men kolla kolla kolla!! visst är den söt? :D såg att det var någon annan som hade bloggat om den här übersöta klänningen och jag blev helt paff... visst är den söt? :D ge mig?

image4
Halens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0