Sjukling på G?

Måndagar är nog rätt braiga dagar ändå, iallafall för mig som slutar tio i tolv! Har bara idrott, kultur- &idéhistoria och sånglektion sedan tar jag 12 bussen hem, sooft! ;)

Så idag när jag kom hem fixade jag lite lunch till mig själv, brända potatisbullar och special K. GoooTT! Sedan drog jag och mamsen till vårdcentralen för att kolla in mina halsmandlar som fortfarande inte mår nå bra! De vill ju aldrig ge sig, har haft ont i över en vecka nu.. Det visade sig att jag hade ett virus i dem och att det inte fanns någonting att göra än att låta det gå över av sig själv. Inge kul.. plus så känner jag mig snorig så jag kommer säkert att bli sjuk snart.. VILL INTE BLI SJUK JU! :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0