A day with pros and cons

Dagen började med ett besök hos sjukgymnasten (har en massa problem som vi kan ta en annan gång kanske ;) och vi kom fram till precis samma slutsats som jag kommit fram till för läänge sedan; jag måste börja träna på ett eller annat sätt. Simning kanske? Alltså det känns rätt onödigt att gå där när vi kommer fram till och pratar om samma saker som jag lätt kommer fram till på egen hand. Fan alltså, sjukgymnaster är ingenting för mig..

Annars då? Jo hade GeMu och jag blev så glad när jag började förstå treklang.. eller vad det nu hette. det var inte alls lika svårt som det såg ut! Men det bästigaste på den lektionen var då vår lärare Robin började spela några Disney låtar på piano! Haha! Han kommer att bli tvungen att spela några låtar efter varje lektion från och med nu! ;)

På lunchen sprang jag, Therese och Sania till Waynes där Sania köpte ChaiLatte och en mumsig muffin som smakade.. pankaka? Sedan var det kör där vi började på en ny låt som jag inte minns vad den hette men som jag gillade iallafall! ;)

Aja, det var typ min dag. Nu ska jag fortsätta att fredagsmysa framför Idol med mor och far :)


What am I supposed to do when the best part of me was always you?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0