14 september

Sitter på skolan och har Kultur- och idéhistoria, måste nog vara en av de tråkigaste ämnena ever! Just nu så håller vi på att skriva ett brev till någon där vi ska berätta om det antika Grekland, vilket är det roligaste vi har gjort under hela terminen.. wo-ho.

Tidigare i morse så hade jag Kreativt Skrivande där vi skulle beskriva ett mörkt rum med hjälp av ljuset från en tändsticka. Det var roligt men jag fick brottas lite med min prestationsångest.. Hehehe, fick lite problem med datorn och några andra grejor men det kändes bättre att veta att det inte var bara min dag idag, det var inte Noras dag heller ;)

Nä men nu kanske man ska fortsätta att skriva på brevet då.. Fan mina cashew nötter är slut!


De kanske hade sånna här skor under den antika Grekland ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0