Kissekattgårds byggning

Ich.. mått illa hela veckan.. men sims funkar igen! Fast jag var tvungen att avinstallera Drömjobb..
aja, kunde varit värre.

Btw! Vi håller på att bygga en ny kattgård! Vi har ju en stor mitt på gården och en liten alldeles vid huset men nu så vill vi (mamma) ha en större här vid huset. Det kommer att bli asmysigt! Nästan klart nu, så vi släppte ut katterna så att de kunde checka vad vi hållt på med den senaste tiden och de blev så glada! Haha! Telia sprang in i nätet hela tiden! Men eftersom gården inte var riktigt klar än så lyckades både Kiwi och Lovis rymma, och det var kolsvart ute. Lyckat! Men efter ca 1½timme var de inne igen och alla var glada! ;)

Här är några bilder från veckan då vi inte hade kommit så långt än ;)

Haha! Jenny och Lemi ^^


Titta! Titta! Jag KAN göra saker ;D


Visst är jag diktig? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0