Vilken dag som helst..

Dagen har väl inte varit så mycket annorlundare än någon annan.. Jag vaknade, åt frukost på bussen, gjorde kursprov i tyska, spelade teater på svenskan, åt lunch, hade matte, spelade badminton på idrotten & insåg att jag var ganska stel i höftlederna och bena, såg en bit av The Wizard of Oz på engelskan, åkte hem med mamma, drack O'Boy vid tv'n, sov middag, åt middag, sov eftermiddag, såg på Top Model & Svenska Hollywood Fruar.. Precis som vilken annan dag som helst..

Känner att jag inte har så mycket att skriva om.. Jag har lust till att skriva men nu mot slutet av terminen så är det så mycket i skolan och jag är så trött att jag inte orkar uppleva någonting! Älskar våren, inte vårterminen.

Men jag och Therese har iallafall i princip bestämt en liten shoppingweekend i Huddiksvall snart, ska köpa skoooor! Har inte bestämt när än men det ska bli av iallafall! ;)


Bella nere i datasalen efter tyskaprovet. Vad fin hon är! ^^

Herregud! Jag är 17 år fylda och jag är redan nojig över rynkor! Ser ni den i pannan? Buuuuuuuuuuh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0