Lite betygsnack

Har fått reda på lite provresultat idag, hihi! På tyskan så fick jag VG på hörförståelsen och VG+ på läsförståelsen, lite surt bara.. var ett poäng från MVG där.. Men men! Tror inte att det skulle ha förändrat något i mitt slutbetyg iallafall. Slutbetyget får jag veta på torsdag! :)

Sedan så fick jag veta att på Matte NP del 2 så hade jag 17 G-poäng och några VG-poäng (var det 7?) vilket är bra med tanke på att man ska ha minst 20 G-poäng på BÅDE del 1 & 2 för att få G, och jag har redan 17 på del 2. Yeah! (Alltså jag har inte gjort del 1 än, var sjuk sist)

Så jaa.. jag är väl ganska nöjd, det duger :)


Kommentarer
Postat av: MoaW

jävlar, skulle man ha 20 på båda Matte proven?

de fattade inte jag, I'm scrued! :3

2010-05-24 @ 22:06:00
Postat av: mondaytosunday

congrats!

2010-05-25 @ 12:12:02
URL: http://mondaytosunday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0