Ana Gina - humor till max!

Haha! Sitter här när jag egentligen skulle sova och ser på några av Ana Ginas videos! Aaaah hon är så rolig! Kan inte låta bli att ligga här i sängen och småfnissa för mig själv. Men det är inte bara det att hon är rolig utan hon är smart också! Kan inte gå in på detalj men det är bla en massa religion och andra saker. Nä men jag tycker att ni borde kolla in henne, skön tjej ;)


Hehe, hon har några karaktärer som hon är ibland som bla en Fjortis, Khadidje och Svennemorsan! Svennemorsan är nog en ny favorit för mig iallafall xD

Kommentarer
Postat av: anna

hahahaHAHAH jaAAAA!! hahah hon är så jävla rolig!

2010-05-17 @ 08:13:21
Postat av: Moa w

Hahaha awesome xD

2010-05-20 @ 08:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0