Vårnostalgi & sommarbegär

Hej allihopa! Hur har ni det? Själv så är det ganska bra, det är ju lov imorgon!! Känns så skönt, funderar på att ta ut cykeln och se ifall jag fortfarande got what it takes! Oh, känner mig värsta nostalgisk när jag tänker på att ta ut cykeln när det fortfarande är en massa snö kvar och när vägen är full med gegga. Gjorde nämnligen det varje år då jag var mindre, vet inte riktigt varför vi slutade med det.. kanske för att cyklarna brukade vara nere i lekstugan på gården där det fortfarande ligger en massa blöt snö ;)

Nä nu vill jag verkligen ha sommar! Jag och Therese var och testade bikinis i måndags efter Alice Babbs-konserten på Aveny och jag kände hur jag bara ville ligga på en varm strand och höra hur vågorna slår mot stranden medan barn leker i vattnet. Äta glass och köra ner fötterna i den varma torra sanden.. GE MIG SOMMAR!!


Jag i somras då vi var och strosade i Uppsala :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja Anna! nu jävlar! nu ska sommaren komma! D':

2010-03-31 @ 22:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0