The O.C

Det har varit väldigt jobbigt nu ett tag, mycket stress&press. Så jag har tagit det väldigt lugnt sen i fredags och ska fortsätta med det till söndag.. Jag ska inte göra och har inte gjort ett skit! Inga läxor, inga teater besök, inga socialatillställnignar! Det är väldigt svårt för att jag känner att jag måste plugga och vara på teatern, men jag måste ta igen mig.. or it will get ugly oO

Så idag tog jag mig en lång sovmorgon och vaknade sedan av de underbara solstrålarna! VÅÅÅÅR!!! Sedan så nördade jag första säsongen av The O.C som jag fick låna av Lilly. Alltså jag diggar den serien! Seth är bara så skön! och Kapten Oats xD


Kommentarer
Postat av: Moa

Kämpa på tjejjen <3

Du får försöka dra dig lite i kragen och få lite plugg gjort, det känne lite bättre när man fått lite kolla iaf :)

2010-03-21 @ 08:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0