30 sekunder till Mars - tha konzii

Jag vet inte riktigt vart jag ska börja.. Innan konserten på dagen runt tre så hade de signering och det var jätteroligt att se dem igen! Såg dem ju när de var förband till Linkin Park i Globen för nått år sedan och då hade de också en signering :)

Konserten var helt klart den bästa jag någonsin varit på! Grymt bra låtar och underbar kontakt med publiken. Jag och Jenny stog inprincip längst fram (jag hade väl en person framför mig) och av någon konstig anledning så hamnar vi alltid där! Undra om det bara är ren tur eller skicklighet? Iallafall så hade vi bra sikt över scenen och när Jared hoppade ut i publiken så kunde vi lätt ta på honom! eh, ja..

Det är jättesvårt att säga någonting mer konkret.. Det var så jättemycket som var så jättebra! Kolla på youtube! Det finns bra videos från kvällen, fast jag lovar er, publiken är mer på än vad som hörs på videosarna! ;)



De tog även kort på en så att man får chansen att vara med på ett av deras skivomslag! Så bli inte förvånade om ni köper deras nästa album och ser det är jag som tittar fram ;)


Jared snackar till publiken.. hehehe xD


Som sagt, publiken röjer mer än vad videosarna visar och det man hör ;)

Kommentarer
Postat av: alexex

fina bilder =)

2010-03-14 @ 20:50:54
URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0