Musiknostalgi

Hemma och var sjuk idag, hade jätteont i magen och mådde illa.. Inge bra. Men jag ska försöka ta mig till skolan imorgon iallafall, hade ju bestämt med Therese att jag skulle följa med henne hem och sola och senare på kvällen så skulle vi dra till Pipeline och se på Necer Ending December. Får se hur det blir

Har även lyssnat på lågra gamla Tokio Hotel låtar! Av någon konstig anledning så funkar bara deras första album Schrei och deras senaste Humanoid på min stereo, så jag kunde inte lyssna på Zimmer 483 & Schrei - so laut du kannst som jag egentligen ville lyssna på. Men det blev så att jag lyssnade på Schrei och GUD vad jag saknar den tiden! Då de var nya färskingar och nästan inga i Sverige visste vilka de var. Bills röst var så ljus och man ville bara nypa dem i kinderna hela tiden! Musiken var annorlunda också, och så bra även om man inte tänkte på att de bara var fyra pojkar från Magdeburg ("Vart?" "Ja precis!").


Bara jag som saknar gamla Tokio Hotel en smula?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0