Times go by del 2



Familjen drog till Norge på en liten minisemester! Mamma och pappa var på kattutställning medan jag och Jenny gjorde Trondheim! Sprang omkring på stan och köpte kläder, checkade in Domkyrkan och tog det lugnt vid hamnen. Vi bodde på värsta lyxhotellet så det var värsta god frukost och så till lunch/eftermiddags fika så fick man värsta goda våfflor, mmmM! Mer bilder och vad vi gjorde där hittar ni HÄR

Gatufesten!! Fredagen tillbringades med Bella, Ida, Lisa & Angelica, även Hannah, hennes kompis och kille ibland. Det var skitroligt! The Sounds och The Ark var bäst och gissa vilka som stog längst fram? Jo jag och Bellz! Haha och vilket röj det var på the Sounds (till skillnad från Dead By April), sommarens höjdpunkt kan jag lova!

Hohoi! Myskväll och övernattning hos Therese!  Det var ett bra tag sedan vi sågs så det var kul att se henne igen! Vi gick ut med hennes hund Milo (som VERKLIGEN gillade mig), såg på filmer som Alice in Wounderland, Prinsessan och Grodan och Percy Jacksson och så åt vi en massa gottis!! Bla melon, ostbågar oooooch.. Ben&Jerry! <3 Så när vi skulle gå och lägga oss så fick jag såklart en sockerkick och kunde inte sova på heeela natten, seriöst inte EN blund! Ett tips: lyssna på Mix Megapol mellan 3-7 för att då är det inge snack eller reklam, bara musik ;)

Istället för att ha ett "riktigt" sommarjobb så har jag hjälpt pappa att måla stugan! Har varit där i flera dagar och ska dit nån till dag när det är lite bättre väder, men inte för bra väder. Det är jätteroligt! Man får kladda jättemycket och så får man potatissallad på rasten, gooooooott! Fast det var ju de där bromsarna förstås....

Vi tog lite ledigt från målningen och drog till Bergafjärden och tog vårt första dopp i sommar! Hahaha! Jenny var sist i, till och med efter mamma, sorgligt x)

Haha! Vi kom på att Eclipse hade haft premiär för ett tag sedan så jag och Jenny drog med oss Fia och såg den! Den var faktiskt rätt bra, hade inga förväntningar precis eftersom New Moon var en flopp för mig och Eclipse var boken som jag gillade minst. Men den var bra, hehehe och jag ogillar inte Jacob/Taylor längre xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0