Grattis Daniel !!

Idag är det ingen vanlig dag för det är Daniels födelsedag! Hurra hurra hurra!! :D Gud.. jag fattar inte riktigt att den där lilla skitgungen har blivit 21 år, gam'gubbe ju! Haha! Jag minns då han var 14 och var hos Conan O'Brian, han vred sin arm 360 grader och sa att han skulle skaffa sig en lång röd Cadillac och åka omkring i Miami, lite lagomt diskret sådär ;) Försökte hitta videon på YouTube, men jag kan inte hitta den längre.. Det var nog min favorit intervju med honom.

Men medan jag hängde där på YouTube kom det en massa videos från pjäsen Equus. Fan alltså, man skulle ha sett den. Sista föreställningen i England var 9 juni förr förra året om jag inte minns helt fel. Kollade biljetter och allt men fick inte åka för mor&far, fan alltså. Så jag läste den istället. Jag fick beställa hem den lilla boken med en vit häst på framsidan från någon stad långt bort.. Umeå eller Uppsala tror jag. Den fanns på både svenska och engelska och jag valde att läsa den på engelska, kändes inte rätt att läsa den på svenska helt enkelt. Funderar på att läsa den en gång till, den var så jäkla bra! Lite bisarr visst, men absolut någonting som jag uppskattade.


Therese! Läs den!

Kommentarer
Postat av: Therese Lundgren

Jag ska ta och läsa den! <3

2010-07-25 @ 22:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0