Make Up Store-kväll

I torsdags vad jag och syster Jenny på Make Up Store's klubbkväll. De visade några produkter från deras senaste kollektion som var 50-tal inspirerat, de sminkade även någon och så fick man 20% rabatt på hela butiken! Haha! Ni skulle ha sett Jennys lista.. jag tror hennes grejer slutade runt 750 kr. Jag köpte bara foundation + borste, vilket slutade runt 420kr. Dyrt trots rabatten men jag tror att det verkligen är värt det!

Senare när vi kom hem så testade vi våra nyinköpta grejor. Av misstag hade mamma knuffat ner min foundation på golvet då jag var borta och knäppte några kort. Foundationförpackningen var av glas så ni kan ju tänka er hur det slutade.. som tur var så hade Jenny en gammal förpackning som jag kunde hälla över den foundation som fanns kvar.. Vet ni hur arg jag var?! Och jag som verkligen inte är den som blir arg.. Inte arg på mamma för liksom det var ju en olyckhändelse utan på att det hände just mig.. Vad har jag gjort för att förtjäna det där? xD


Fick verkligen bara bra bilder med min underbara mobilkarmera.. Hör hur sarkasmen flödar!

Efter att Jenny fixat till mig med sina nyinköpta grejor :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0