Ballerina för en dag

Idag så fick jag vara en ballerina för en dag! På EOSen var det ballet på schemat och det var så förgrymligt roligt! Men svårt, väldigt svårt kan jag lova. Det kanske ser lätt ut men det är det inte, varje minsta rörelse, vinkel har en betydelse. Jag kände mig lite graciös när vi gjorde några hopp, eller tjao, de gånger jag inte tappade balansen och svajade till som en björk i ett blåsväder! Likadant då man skulle var i tredje position (stå på tå på ett visst sätt) och hålla armarna i en båge åvanför huvudet föll jag som en pinne.. Nej, min balans är inte den bästa..

Tror att jag ska ha som vana att göra några övningar varje dag. Vem vet? Jag kanske blir en riktig ballerina en vacker dag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0