Get to know me


Eftersom jag inte har någonting bättre att skriva om så får det bli en liten lista här då ;)

Du heter: Anna
Smeknamn: Syrran kallar mig Gnu ibland ;) 

Låt som när du är ledsen sörjer till: Just nu Love the way you lie - Eminem ft. Rihanna

Beroende av: Marabou chocklad <3

Vad tror folk om dig? Att jag är tyst och blyg.
Stämmer det? Hahaha! Nej då ^^

Vad får du oftast komplimanger för? Mitt hår och kläder

Hur imponerar man på dig? Man bjuder på sig själv och är självsäker, samtidigt som man är otroligt ödmjuk!
Brukar du skratta för dig själv? Haha! Jämnt när ingen ser xD

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Okej va bra:) Haha basket? Jo allt är bara bra är med!"

Var bor du? 4 viktiga km från Matfors

Trivs du där? Jorå! Så länge jag inte är inne i Matfors "centrum"

Hur svarar du i mobilen? "Hej det är Anna!"

Vem ringde du senast? Pappa

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att han snart skulle hämta mig utanför Pressbyrån
Antal timmar sömn inatt: 7-8

Sov du ensam: Sov med Telia ett tag innan hon ville gå ut.

Brukar du komma i tid: Hehe, jag är väl en aning tidsoptimistisk, iallafall till tyskan ;)
Hur känner du dig nu: Huvudvärk och rastlös, men samtidigt ganska trött..

Vanligaste färg på dina kläder: Svart

Vad tycker du om fötter: Bläh!

Vad saknar du: Alla fina esteter ;)

Hade du en bra kväll igår: Haha! Jag minns inte kvällen igår XD

Favorit dryck på morgonen: Mellan mjölk!
När brukar du oftast gå och lägga dig: Sent, försöker att gå och lägga mig tidigare ifall jag ska upp tidigt men lyckas aldrig..

Är du blyg? Beror på
Sysslar du med någon idrott: Räknas det om man springer till bussen varje morgon? 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jorå! Klart sånt händer! Det händer ju på tv.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Shoppa!

Är du nöjd med ditt liv: Jodå!

Är du bortskämd: Nja, lite på vissa områden kanske. 
Vad gör du i morgon: Fortsätta att fixa med rummet! Håller på att rensa ut de grejer jag inte behöver längre :)

Vad är det värsta du vet? Svek

Har du bra vänner och äkta vänskap? Jag har braiga vänner jag ^^♥

Vad är det finaste du fått? Telia
En speciell dag du minns: 4 mars 2010 ♥

Du samlar på: Hahahahahahha!! Samlade förut på Ben&Jerry förpackningar, alltså inte burkarna.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen.. men ifall det skulle vara något så står Therese först i kön ^^
När grät du senast: Hahahahahahhaha!!!! Då jag och syrran såg trailern till den där filmen om hunden som väntade på sin ägare i tio år på tågstationen.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Bara EN miljon? hm... resa? Om det var lite mer än en miljon så skulle jag ha köpt en Audi R8!! :D:D

Vill du gifta dig: Med rätt snubbe så
Vill du ha barn: Bara de inte är jobba så!

Är du musikalisk? Japp

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Bor dina föräldrar tillsammans: Japps.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja

Biter du på naglarna: Haha nej de är för hårda för att tuggas på ;)


Kommentarer
Postat av: Therese

PUSS ANNA! Du kan ringa mig oavsett tid på dygnet <3

2010-08-16 @ 23:27:18
Postat av: hannah

sv; sååå, vad väntar vi påå? :D

2010-08-23 @ 13:41:19
URL: http://hmpb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0