Anonymas.bloggagratis.se

Sitter hos en tjej som inte bör nämnas vid namn i Fränsta och checkar lite grejer. Bland annat så har det visat sig att hon och hennes kompis startat en liten trevlig blogg som jag tycker ni ska kolla in. Hehehe, tycker lite synd om tjejen när jag läste det här inlägget:



Olycksfågeln

Otur, vissa drabbas aldrig av det, medan vissa är som jag och drabbas HELA tiden! Min otur är något jag får stå ut med varje dag och som tycks förfölja mig vart jag än går. Man kan kalla mig olycksfågel. Kanske tycker ni att jag överdriver och inbillar mig att jag skulle ha mer otur än de flesta andra personer på denna planet, men jag kan ge något exempel:

 

Som för någon dag sedan då jag skulle hälsa på en tant vid namn Therese( man kan tillägga att min moppe inte fungerade så jag tog mig knappt dit) bara för att hjälpa henne med lite städning och småplock hemma hos henne. Kortfattat kan man säga att det hela slutade med att jag gjorde sönder hennes vattenkran, rev sönder hennes matta när ja skulle damma, gjorde henne illa då jag skulle dra tillbaka dammsugarsladden, drog sönder ett klädesplagg, slog henne med knytnäven rätt över ögat och överansträngde henne totalt. Allt detta bara inom loppet av någon timme, man kan ju inte annat än tycka synd om den gammla tanten som är över 80 år!

 

Jag kan inte sitta här och rabbla upp alla mina så kallade olyckor, jag kan säga att de är många och  jag har försökt förtränga dom flesta. Men mest äre kanske också små olyckor som, slå sönder glas, tippa ut saker, gå in i dörrar elle ramla. Om man frågar kompisar säger dom nog att jag minst ramlar en gång om dagen, vilket också gjort att jag snart inte har några byxor kvar.. Som sagt lyckas jag med det mesta.

 

Kanske är inte heller olycksfågel rätta ordet utan snarare klantskalle. Men med detta inlägg ville jag bara förmedla - Alla ni klantskallar där ute, känn er inte ensamma! Jag vet precis hur det känns!;)

 

Kram så länge^




Hahaha!! Det är väl bland annat sådana saker som skrivs och andra mer eller mindre betydelsefulla grejor ;D

Kommentarer
Postat av: hannah'

hahahahahaha! svårgissat du ;D

2010-08-21 @ 19:38:48
URL: http://hmpb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0