Soliga underbara dag!

Idag har det varit en jättebra dag! Förutom att jag glömde skåpnyckeln hemma så att jag inte fick tag i mina glasögon.. men annars var den great! Älskar verkligen solen.. mm...

På idrotten så hade vi styrketräning and guess what? I liked it! Tyckte det var jätteroligt och jag blev förvånad över hur mycket jag faktiskt klarade av.. You go girl! x'D Funderar på att börja springa lite, skulle vilja innan skolan på morgonen men orka att kliva upp runt 5 liksom?

Har även upptäckt att Engla och Engla-skämt väcker debatt, så att det bara ryker om det! Visst det är verkligen hemskt det som hände och att folk skämtar om det.. men alla hanterar hemska saker olika! Vissa gråter, andra lättar på stämningen, inget illa menat egentligen.



Påväg mot bussen så träffade Therese & jag på Kinna som också gärna ville vara med på kort! Och visst ser vi inte alldeles för underbara ut? ;D

Kommentarer
Postat av: moa

hehe engla skämten ja... det går ju faktiskt inte att gööra ngt åt att de blev så roligt på teatern

2010-04-14 @ 07:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0