Sjukling har anlänt!

Så har man gått och blivit sjuk då, underbart! Var hemma från skolan igår och jag orkade inte ens slå på datorn.. SÅ sjuk var jag! Idag så mår jag egentligen inte så mycket bättre, men det var ju nationella prov i Engelska så jag var ju tvungen att gå. Föresten så var man ju smart att be mor köpa lite godis till provet så jag har levt i en sockerkick heela dagen! Kanske var därför jag faktiskt klarade av att vara med hela dagen.. Aja provet gick kung iallafall :)

Haha! Efter provet så hade vi EOs och vår grupp hade bild där vi skulle göra en mask till Calle med gips och "horn" till Maxs mask som de hade gjort förra gången. hehe.. de där hornen var ganska roliga.. de som var med förstår! x'D

Haha! Något annat roligt som hände (eller jao.. roligt o roligt..) var att på Eosen efter lunch så hade vi musik och helt plötsligt försvann min röst! Jag lät 10 gånger värre än en 14 årig kille i målbrottet! Haha! Blev lite bättre efter att jag hostat men jag låter inte riktigt som vanligt än.. He-he.. Vi har körprov imorgon. Yeay me! NOT

Vem sa att vi inte har det roligt på estet? Inte jag iallafall! Hahaha... herregud jag lever nog fortfarande på den där sockerkicken..


Haha! Då vi gipsade Calle så fick han ligga på bordet. Hehe, Natalie smörjar in hans händer med sån där Body Butter från Body Shop.. Haha!

"Här står vi på bilden och formar kukar av hönsnät!" - Calle x'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0