Premiärfest

Igår efter permiären så var det precis som tidigare år en kanoners premiärfest på Kuben! Vi åt gott, lekte teaterlekar, hade fina uppträdanden (Towa börja på Estet!), twister, guitarhero, häng i soffan och en massamassa dans! Jag sjöng även en liten duett med Johannes lite senare på kvällen, From Yesterday med 30 Seconds To Mars ^^


Teaterlekar på scenen, två grupper skulle spela varsin liten pjäs och sedan skulle publiken bestämma vinnaren!

Haha! Anna, Philip och Lilly dansade lite på scenen efter maten ;D

Anna & Anna

Sedan så blev det Twister för hela slanten! :D

Perra, Viktoria och jag där på hörnet

Julia och jag på väg hem :)

Tack allihopa för en nice kväll! Nu ser vi till att äga på alla de andra föreställningarna nu till veckan! Woho! ;D

Kommentarer
Postat av: Moa

Bajs att jag missade er duet!!! :O



mådde inget vidare :(



OCH JA TOWA! ESTET FÖR HENNE ASSÅ!

2010-04-19 @ 23:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0