NO PICTURES ?

Alltså det här är jättejobbigt! Jag har tagit en massa bilder med pappas gamla mobil som jag har fått låna nu när min mobil fortfarande är försvunnen men det är det att jag kan inte föra över dem till datorn! Man måste installera någonting först och man måste ha en skiva och jag pallar verkligen inte att leta reda på någon jäkla cd-skiva och installera något himla program bara för att jag ska kunna föra över några bilder från en mobil som jag bara kommer att ha ett litet tag till.. känns onödigt liksom.

Så ni får leva med att det inte blir några bilder alls eller några gamla tills jag får min nya mobil, ska nog beställa den till veckan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0