Min första konsert

Idag för tre år sedan (var det verkligen tre år sedan Jenny?) så var jag och syster på vår första riktiga konsert! Det var My Chemical Romance i Malmö. Mindes att det regnade väldigt mycket i kön och jag fick en härlig urinvägsinfektion efter det.. vilket det var klart värt eftersom vi var bland de 20 första som kom in i arenan och var bland de som stog i de närmsta raderna vid scenen. Inte illa för att vara ens första konsert, ey? ;)

Mindes även att det var Gerard Ways (sångaren) 30 års dag! Och att jag höll på att svimmanär konserten nästan var slut.. hehe, Jenny var inte så glad på mig då! xD


Hittar inga bilder från dagen! Synd.. men om jag hittar några senare så lägger jag upp dem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0