I'm here for your entertainment

Jag tror att jag har gått och blivit lite småkär! Ni vet Adam Lambert. Jag har ju liksom alltid vetat att han är grymt bra på att sjunga och att han hade en skön stil men jag har liksom aldrig riktigt lyssnat på hans låtar, förän för någon dag sedan.. Jag har verkligen fastat för honom! Gillar ALLA hans låtar och hans stil var så mycket bättre än vad jag först trott! Fast det klingar nu inte så populärt att han var med i American Idol och kom tvåa, men jag är nog villig att se mellan fingrarna för att man bör nog inte missa denna kille! Som föresten är den första amerikanska mainstream artisten som är officiellt homosexuell, sweet ;)


Dålig kvalité, men jag hittade ingen bättre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0