Scenskräck? Jag? Njae.. Eller?

Idag på engelskan så skulle jag berätta lite om the Decleration som jag har hållit på att läsa ett tag nu. Det gick helt okej, ifall man tänker på att jag inte hade läst ut den, inte förberätt någonting och att jag skakade som ett asplöv. Har ingen aning varför jag har fått det så jobbigt att prata inför folk på det viset, liksom.. jag tycker inte att det är pinsamt eller läskigt på något sätt, jag tycker att det är riktigt roligt! Men varför börjar jag skaka då då? Likadant de senaste gångerna som jag har sjungit inför publik, benen började skaka som jag vet inte vad.. men varför? oO hm.. värt att tänka på..



Kommentarer
Postat av: MONDAYTOSUNDAY

sv; dom kommer från dinsko;)



sötabilder:)

2009-11-27 @ 12:11:18
URL: http://mondaytosunday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0