Ny familjemedlem

Mamma hade ringt från jobbet och sa att vi skulle hålla oss hemma för att hon behövde lite hjälp när hon kom hem. Jenny och jag suckade eftersom vi trodde att vi skulle få ett nytt katträd eller något. Men när hon kom hem så öppnade jag dörren och hon höll i en låda som inte kunde ha varit större än 5dm3. Så det var inget katträd? Hon gav mig lådan och jag bara: "Den rör sig!"

Det visade sig att det var ett marsvin som hon hade tagit med sig från jobbet. De skulle göra sig av med alla marsvin så hon passade på att ta med sig en. Heh, och hon som sagt att vi aldrig skulle skaffa marsvin eller kanin.
Melvin von Trasseltuss heter han ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0