Öroninflammation

Vaknade i natt av en extrem smärta i vänstra örat, försökte vända mig om för att somna om men nej då! Sprang upp till köket för att ta smärtstillande medan en ocean av tårar sprutade ur mina ögon som nån jäkla vattenspridare! Smärtan gick inte över så jag gick bölande in till mamma så fick hon ta hand om mig ♥ Fick sova hos henne och hon ringde till doktorn och bokade ett läkarbesök.

Så idag har jag varit hemma, den dagen som jag inte ville vara hemma eftersom det var swing på dansen idag på skolan, vilket jag ville vara med på.. plus att det skulle ha varit bra att varit på skolan idag eftersom jag åker ju till huvudstaden imorgon. Men men..


Inge kul jue!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0