Mina val

Idag så bestämde jag mig för mina Valbarakurser, bättre sent än aldrig med tanke på att de ska vara inne senast imorgon kl: 12. Känner att jag skulle ha kollat på dem liite tidigare, men jag har verkligen inte haft orken. Det slutade iallafall med att jag valde Ensambel B som första handsval, Arrangering och komposition som andra och Musik och komunikation som tredje. Tror att det kan bli ganska bra i slutändan. Vad valde ni? :)

Jag har ju även kännt att gitarr inte har varit mitt instrument.. Jag vet att jag har spelat det i 7 år nu men jag tycker ju inte att det är särskilt roligt och man tycker ju att ifall jag har spelat det i 7 år så borde jag ju vara bättre än vad jag egentligen är.. Så jag har bytt huvudinstrument till bas, som jag tycker är roligt och som jag tydligen är duktig på. Som biinstrument så fick det bli sång :)

Mina individuella val har jag dock inte bestämt mig för än.. Jag skulle vilja ha Kreativt skrivande och Psykologi fast jag vet inte hur det blir eftersom jag vill ju även fortsätta med Tyskan.. Vi får se..


Såhär såg jag ut störrre delen av kvällen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0