Individuella valet & Kenza

Det har varit jobbigt på skolan idag.. Det var en massa tjaft om det individuella valet och min tyska. Jag vill ju hemskt gärna ha tyska alla tre åren för att det skulle vara bra att kunna ett tredje språk så att jag kan prata med min tremännings små tyska barn plus att det ger ju mer i meritvärdet. Men nu är det ju så att jag inte kan välja det som individuellt val eftersom jag går estet och förväntas vara dum! Nä men det var en massa krångel, men jag har fixat så att jag har ansökt om att få det men vi får se hur det blir.. Annars så valde jag Kreativt skrivande, Psykologi A, Design & mönsterstruktur och Naturkunskap B :)

Efter en jobbig dag så blev jag glad av att se vad som äntligen fallit ner i postlådan! Mitt gratis ex av Vecko Revyn med Kenza! Har väntat jättelänge på den (ok senn februari nån gång) och nu får jag äntligen stoppa ner näsan i en massa skitsnack! :D


Underbar mobilkamera inte sant?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0