Uppgångar

Hahhaa!! Dagen hade sina uppgångar kan jag lova! Till att börja med nu på morgon så hade både jag och Bella gjort tyska-läxan OCH kommit i tid (plus minus 3 minuter) till lektionen! Det var typ första gången i världshistorien! Vi tyckte att Mittan (lärarn) skulle ge oss varsin kaka! Det fick vi inte.. Men Bella och jag var glada iallafall! :D

På Körsången så hade vi prov. Man skulle sjunga i en grupp med en från varje stämma, det var inte så jättelätt kan jag lova.. Eller jag tyckte inte det iallafall. Och jag som har liksom fobi för att sjunga sådär inför folk fick nästan som en panikattack efter jag hade sjungit, gjorde vad jag kunde för att hålla tårarna borta. Gud vad löjlig jag är egentligen! Haha! Men jag tror det gick okey, inte bäst och inte sämst. Vi kommer att få ett till tillfälle att visa vad vi går för så då kanske jag kan prestera bättre? Hoppas!
Okej det där kanske inte var en uppgång... men iallafall!

På engelskan kom Lelle och hälsade på Lilly! Det var roligt att se henne igen, hon är så mysig ^^



Haha! Jag hade även en annan charmig bild på mig & Lelle men jag tror inte att hon vill att jag lägger upp den ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0