Låtarna som skrev mitt liv

Det har varit en ganska dryg dag idag.. Skulle ha pluggat en massa men hann bara med lite av matten, känner att jag fortfarande är lite sjuk.. Hostar, svettas och konstig smärta överallt.. Hoppas att jag blir bättre tills imorgon då det är teater!

Samtidigt som att dagen har varit dryg så har det också varit som lillalilla julafton! När mamma och pappa kom tillbaka från affären så hade de köpt Choklad och Andreas Carlssons bok till mig! Vet ni hur glad jag blev?! Blev jätteglad över chokladen eftersom jag har ett chockladbehov just nu och blev helt till mig över boken! Har velat ha hans bok typ jättelänge och jag kan knappt vänta tills jag ska börja läsa den. Hans liv, låtar och karriär fascinerar mig.. inte så mycket pga Idol utan allt annat, hur han har lyckas liksom.. Låtarna som skrev mitt liv..

Sedan när jag var less på matten och var tvungen att göra någonting annat för att inte börja läsa på boken (vill läsa ut den jag håller på med nu först) så började jag springa omkring helt random och knäppa lite kort! 1 av 100 blev typ skapligt xD



Fick även det efterlängtade studiebidraget som skall användas nu när jag och syster åker till huvudstaden på torsdag! Woho!  


Min älskade Hello Kitty-väckarklocka ^^

Kommentarer
Postat av: moa w

nej nej inte bli sjuk nu Anna!! :O

Vi har ju teater i morn!!! :D

hoppas vi ses i morn gumman ^^<3<3

2010-02-27 @ 23:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0