10 februari

Today på EOSen så skulle vi första timmen före lunch göra en egen låt/hitt av en speciell ackordföljd, ni vet den till Stand by me (Cx2 Amx2 F G Cx2). Det är tydligen ganska många hittar med just den ackordföljden, vad kul att man kan göra så många låtar med samma ackord! Haha! :D I min grupp fick jag spela bas vilket passade mig bra. Allstå jag fattar inte varför jag har gitarr som huvudinstrument när jag gillar och spelar bas mer, fattar verkligen inte det..

Timmen efter lunch var vi i dramarummet på Kulturskolan med Pål. Jag tycker det är ganska roligt med att ha "teater" i skolan, roligt att se hur alla de andra barnen agerar, eller tjao.. leker ^^,


"Kolla! En talande muffin!" x'''''D

Kommentarer
Postat av: max

jag ville också spela bas

2010-02-10 @ 21:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0