The Declaration

Idag så blir det plugg, plugg och åter plugg. Måste plugga till engelska provet, tyska provet och så ska jag ha läst ut the Declaration (Oönskad på svenska) som jag sedan ska berätta lite om på engelska. Inte så farligt, kunde ha varit värre.

The Declaration är faktiskt ganska bra, trots att jag inte har kommit så långt alls. Den handlar typ om att det är 2140 och de har kommit på ett sätt så att man inte åldras. I och med att man inte åldras så dör man inte så till slut så blir jorden överbefolkat, därför så är det bestämts att man inte får skaffa barn. Men om någon nu skaffar barn ändå så förs barnen till ett så kallat Surplus Hall (ungefär som ett barnhem). Hon det handlar om heter Anna (hehe) och hon är en sånhär "duktig" tjej som Know Her Place. Sedan kommer det en ny kille som heter Peter och då händer det saker..

Tror att jag ska ta och fortsätta att läsa den nu. Ha det så bra! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0