Ta det lugnt allihopa, jag lever!

Sorry för dålig uppdatering.. Har haft lite problem med internet här hemma så det är därför det inte har blivit några uppdateringar. En liten kort sammanfattning av dagarna:

Tisdag: Kollade på Kulturskolans 50års Jubileumskonsert i GA kyrkan där bla syrran och en massa kompisar sjöng och spelade. Det var jätte bra! Synd bara att jag inte var på humör och att jag missade teatern.. har inte varit där på jätte länge! Köpte även mina kärleksskor, de som ni kan se i förra inlägget <3 Och Max fyllde 16 år idag, grattis! :D

Onsdag: Hade ingen riktig lektion på skolan. Fick reda på hur vi låg till på EOSen & vi fick tillbaka gehörsprovet. Allt gick helt okej för mig, varken bra eller dåligt, det finns plats för förbättring och jag är nöjd :) Syrran bakade även pizzabullar och jag hjälpte till lite på ett hörn! Kan kanske skriva lite om det sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0