New Moon biljetter

Eftersom Jenny är i Paris så fick det bli mitt ansvar att beställa biljetter till New Moon idag. Igår kväll tänkte jag vara lite fiffig och beställa biljetterna precis efter 12 så att jag var den första att få beställa, men nej då! 00.10 så hade de inte släppt dem än. Sur som jag var gick jag och lade mig och tänkte att jag skulle beställa dem innan jag åkte till skolan dagen därpå, men nej då! Inte släppta då heller! Sur tjej.. Men efter skolan så hade de släppt biljetterna och jag tycker att jag fick helt okej platser till 21.00 föreställningen :)


Woho! Vi ska på premiären den 20 november! Vilka mer? :D

Kommentarer
Postat av: Therese Byberg Nilsson

Jag och en kompis ska oxå gå kl 21 på premiären =)

2009-11-04 @ 19:36:10
Postat av: jenny

jag ska gå på förpremiären den 19e :D

Längtar!

2009-11-04 @ 21:22:33
URL: http://unexplainable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0