När alla andra är på Pipline..

.. ligger jag hemma och kan inte röra en muskel. Efter att i princip inte ha sovit någonting på hela veckan sa kroppen till sist stopp och jag kunde inget annat göra än att ligga kvar i sängen och sova. Det känns så jäkla fail eftersom jag verkligen ville gå på Pipline ikväll. Bland annat så skulle Another Side, Axels band & Markus band spela, jag har inte sett Axels & Markus band så jag hade tänkt passa på att göra det nu men nej då! Plus att alla skulle dit så det skulle ha blivit en skön kväll.. men men.. det får väl bli en annan gång.



Föresten så kom ju Jenny hem idag från Paris och kolla vad hon hade med sig till mig! :D

Kommentarer
Postat av: moa

jag var på pipe line, och jag lovar dig! om du inte har ngt emot smärtan i alla muskler så missade du tyvärr en hel galen kväll!

2009-11-07 @ 14:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0