Kvartersteaterns Jubileumskonsert

Var på Tonhallen idag med mamma för att vi skulle se Kvartersteaterns 30års Jubileumskonsert. Det var verkligen helt otroligt, mycket bättre än vad jag hade förväntat mig. De spelade upp några scener ur olika pjäser de haft under åren vilket var jätte intressant eftersom jag har missat de flesta. Förutom teatergruppen så var det även Nordiska Kammarorkesten, ett rockband & en studentkör, så när de körde alla de grymma låtarna blev det ett maffigt tryck!

Det som var lite extra roligt var att se Tompe på scen. Man är ju van att se honom med glasögon, skägg och arbets byxor, heh, men på scenen var han välrakad, no glases och hade på sig Peter Pan-trikå! Kände knappt igen honom! Men det var verkligen roligt att se honom in action, och alla andra för den delen! Alla var verkligen jätte duktiga och man tänkte knappt på att de faktiskt spelade. Så stolt över er alla <3

Tyvärr så hade vi inte med oss någon kamera så jag snodde de här bilderna från Anna Berglind på fb. Hoppas det är ok :)

Fotograf: Hanna Lindholm

Calamity Jane


Anastasia


Frankenstein


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0