Utvecklingssamtal

Idag fredag.. Hade jag utvecklingssamtal på skolan! Det var kung! Jag gillar utvecklingssamtal, det har jag alltid gjort.. Kul att ha ett samtal som bara handlar om mig! Haha! ;D

Men vi pratade lite om vad jag tyckte om alla ämnen och så berättade mamma och pappa om min lilla 'historia'. Skönt att de fått veta, så slipper de undra varför jag är borta ibland.. De sa även att jag var duktig, bla på EOSen och jag liksom bara va? När vi hade ett såntdär "vart jag ligger"-samtal så sa de att jag var ok, medan Christian (mentor) sa att jag var ok+ vilket är typ VG. Heh, det var jag riktigt nöjd med eftersom att (typ) all estetiskverksamhet är ganska nytt för mig. Han sa även att jag var grym på bas efter att han hade sett mig på ensambeluppträdandet för några veckor sedan! Det är ett par stycken som sagt det förr och jag blir lika glad varje gång! Verkligen kul att få positiv feedback, speciellt för ett instrument som inte är mitt huvudinstrument. Jag gillar att spela bas, det är roligt! Nästan roligare än gitarr.. men inte riktigt ;)

Nu ikväll så har jag, mamma och Jenny haft pizzamys framför Idol. Synd att Mariette åkte ut, ville att Calle skulle det. Har aldrig riktigt gillat honom. Men, men.. Huvudsaken att Erik vinner och att Tove kommer tvåa. Eller vad tycker ni?



Och nej, jag har ingen aning vart ettan på bilderna kommer ifrån xD


Kommentarer
Postat av: SANNA

sv: ja asså när du lägger in den i html koden så ändrar du bara storleken på den där det står typ 425 längst ner. Jag har typ 25 där ist. :P

2009-11-28 @ 10:26:26
URL: http://blacktoast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0