Red Hot Chili Peppers-period

Vet ni en värsta kung grej? Att just nu är det en Red Hot Chilipeppers-period på skolan!

1. Spelar Under the Bridge på ensambeln
2. Spelar den lite extra på in/sån (gitarrlektionen)
3. Sjunger Around the World på kören

Jag tycker det är jätteroligt eftersom jag gillar dem. Visst jag kan väl erkänna att jag inte lyssnar på dem särskilt mycket men jag kan väl tycka att de är riktigt bra iallafall? Funderar på att försöka lära mig att sjunga och spela Under the Bridge samtidigt, för det skulle vara en skön låt att köra akustiskt tror jag. Funderar även på att lära mig Hurt med NIN, In your shadow I can shine med TH och några låtar med min käre Jay Brannan. Har velat göra det ett bra tag nu så nu gäller det bara för mig att få tummen ur röven och komma igång! ;)


Sköna grabbar det där ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0