Halloween-mys

Ikväll blev det film&pizza mys hemma hos Fia, Johan och Sanja. Våra föräldrar och deras föräldrar var på 50-års firande så Fia ringde till oss och frågade ifall vi ville ha en myskväll hemma med dem. Jenny och jag fräschade genast upp oss och följde med dem och beställde pizza! Spize (eller hur de nu stavas) i Matfors har faktiskt ganska goda pizzor om jag får säga det själv.

Efter välkomms drinkar&snittar, pizza&cola var det dags för vår traditionella spelstund! Vi spelade Alias och Jenny&jag krossade dem totalt! Haha!

Mitt under allt spelande blev tv'n mer och mer spännande och det slutade med att vi satt och kollade på Saw4, följt av Twilight som pappa hyrt åt oss tidigare på dan. Jag gillar verkligen Twilight. Såg den två gånger på bio och har inte sett den senn dess. Kul att se den igen och det märktes att man behövde fräscha upp minnet inför New Moon, trots att man har läst böckerna.


Föresten så var det ett år sen jag träffade Pontus för första gången..
Heh, who knew? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0