091119

Jahap.. Idag så har det varit en ganska blandad dag. I morse så missade jag bussen och när jag väl kom till skolan så mådde jag så illa att jag inte klarade av att gå på tyskan. Jag gick och lade mig inne hos sjuksyster men just då så var det en massa skitungar (okej de gick i trean skulle jag tro) som skulle eller hade tagit svinissprutis som höll på att sära sig. De trodde att jag låg där inne och höll på att avlida, sääääär!

Men sedan under gitarrlektionen och kören så var livet KUNG! Håller på att lära mig låten med Red Hot Chillipeppers som vi ska spela på ensambeln (och som jag inte minns vad den hette), vilket var roligt! Men det är inte alls säkert att jag kommer att spela gitarr på den låten under ensambeln, kommer nog att spela trummor om det inte blir för svårt. Men jag ville lära mig den på gitarr iallafall, bra att kunna vet ni! På kören var det bara roligt. Har inte sjungit på jättelänge så det var skönt att komma igång igen :)


Hahaha! Försökte ta ett kort innan engelskan men Viktor förstörde alla x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0