Barn Teaterfestivalen

24-25-26 april var det Barn Teaterfestivalen och jag var såklart där och hjälpte till! Var i köket i tre dagar tillsammans med Anna och Lovisa och bakade en massamassa, så nu är jag en baddare på chockladbollar, eller Afrikanska småkakor som Perra kallar dem ;)

Men förutom att vara i köket och baka så hjälpte jag ju Nora och Thomas med deras teatergrupp. Jag fick sköta ljudet, vilket var jätte kul! Deras grupp var jätte duktig, deras pjäs hette Niki Li och den magiska microfonen (stavning?) och den handlade om att Niki Li som är världens rockers ska spela på Sweden Rock-Festival och ska stjäla kungens magiska microfon. Verkligen underhållande! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0