Nattslalom ohne mich

Nu är pappa, Jenny, Amilie, Yannick, Christian och Isabelle och åker lite Nattslalom medan jag och mamma är kvar i lägenheten och myser. Mamma kan inte åka slalom längre pga sina knän och jag körde för hårt i morse och har jätte ont i benen! Aaaargh! Synd, för liksom jag ville följa med och åka med dem, Amilie och Yannick är såå söta när de åker slalom. Heh, jag vet att jag tjatar om hur söta de är med seriöst de är verkligen de sötaste ungar jag någonsin sett! Verkligen! Inget barn kan mäta sig med dem! Ok, kanske möjligen jag då jag var liten ;P Jag kan försöka fixa nån bild på med senare så får ni se att jag inte ljuger ;)

Vad gör ni på lovet då? :)
Nu kommer de snart tillbaka och vi måste göra i ordning mat o tvmys.
Ha det så bra! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0